برای خرید محصولات مورد نظر از موبوکده لازم است تنها با 30 ثانیه زمان در سایت عضو شده و سپس اقدام به خرید نمایید، برای پردازش و ارسال سفارش اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که فعالیت موبوکده قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی صادر می‌شود، از این رو وارد کردن  اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماس و آدرس لازم است.

لازم به ذکر است آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
لذا موبوکده برای ارتباط با مشتریان و اطلاع رسانی مراحل سفارش مشتری، به این اطلاعات نیاز دارد و برای اطلاع رسانی تازه ترین اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه ، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند.

 حفظ حریم خصوصی افراد از رسالت ها و وظایف وبسایت موبوکده می باشد.

موبوکده هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضائی یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موطف باشد در اختیار مراجع مربوطه قرار دهد.

موبوکده برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران تمام تلاش خود را می کند و همواره در تلاش است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.